Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Az Est Media felfüggeszti a budapesti EXIT Magazin kiadását - tudatta a cég hétfő esti közleményében. A reklámpiac alakulásától függően a programajánló több platformon is újraindulhat.
A cégcsoport másik programkalauz-családja, a piacvezető Pesti Est és az országos Est Lapok ugyanakkor továbbra is a megszokott formátumban várja olvasóit és felhasználóit.
Az Est Media Nyrt. felfüggeszti az EXIT Magazin kiadását. Az ingyenes – kizárólag a reklámokból fenntartott – lap a csökkenő belső fogyasztással párhuzamosan beszűkült magyar hirdetési piacon az utóbbi időszakban egyre nehezebb körülmények között működött, ráadásul az év első hónapjaiban a reklámköltés historikusan is lényegesen alacsonyabb mint az év későbbi részében - indokolta a döntést a cég.
Az EXIT az Est Media magyarországi portfóliójában a második számú programmagazin a Pesti Est után, de azzal ellentétben csupán nyomtatott formában, és csak Budapesten volt elérhető.
A döntésben az is szerepet játszik, hogy így a médiavállalat erőforrásait a nagyobb múltú és presztízsű Pesti Est termékcsaládra, annak további fejlesztésére tudja összpontosítani mindhárom (print, online és mobil) platformon, amelynek első eredményeivel már a közeljövőben találkozhatnak az olvasók és a reklámszakma szereplői.
Az EXIT koncepciót a cégcsoport nem adja fel: a szünetelés időtartama alatt a lap újrapozícionálásra és megújulásra kerül, majd a hazai reklámpiac alakulásától függően akár több platformon is újraindulhat, míg Romániában a tervek szerint az EXIT az idei év során elindul.
"A piac egyértelmű visszajelzéseket adott számunkra az elmúlt időszakban, hogy jelenleg nem fér el két ilyen közelálló termék a beszűkült magyarországi nyomtatott sajtópiacon. Az Est Media abban a szerencsés helyzetben van, hogy mindkét meghatározó termék tulajdonosa, így az EXIT kiadásának szüneteltetése ellenére továbbra is megőrzi vezető helyét az ingyenes programkalauzok piacán" - idézte a közlemény Pankotai Csabát, a cég vezérigazgatóját.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
„Én itt már minden »hülyére« szavaztam. Értelmes, világlátott, anyagilag stabil helyzetben lévő embernek szerintem tilos politikai párt közelébe mennie itthon” – mondja a magyar „orr”. HVG-portré.
Dopeman a „Jó arcok”-at, Kocsis Máté a „Zebra” nevű kört vezeti. Na de melyik kört vezetheti Schmidt Mária?
Nem kell már tartós tejet venni, jön a világháború, kivéve Magyarországon – üzeni Orbán. Megnéztük, mi igaz az állításaiból.
Kellemes zenei aláfestés jellemzi, egy mosolygó pap is felbukkan benne.