szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

A luxusipar sok szereplőjéhez hasonlóan a svájci Swatch sem érzi a válságot.

A világ vezető óragyártója, a Swatch hétfőn arról számolt be, hogy adózott eredménye 26 százalékkal nőtt tavaly, és elérte az 1,61 milliárd frankot, elsősorban a termelés felfutásának, és a kapacitások jobb kihasználásának köszönhetően. A működési eredmény 23 százalékkal 1,98 milliárd frankra, az értékesítési árbevétel 14 százalékkal 8,14 milliárd frankra emelkedett. 

A Swatch olyan márkák mögött áll mint a Glashütte, az Omega, a Breguet, a Tissot és a Certina, de a színes műanyag Swatch órák révén, amelyekről nevét kapta, az alacsonyabb árkategóriában is jelen van. 

A társaság vezetése szerint az idén további növekedés várható, és a svájci óraipar hosszabb távon is évi 5-10 százalékos növekedésre számíthat.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!