Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A luxusipar sok szereplőjéhez hasonlóan a svájci Swatch sem érzi a válságot.
A világ vezető óragyártója, a Swatch hétfőn arról számolt be, hogy adózott eredménye 26 százalékkal nőtt tavaly, és elérte az 1,61 milliárd frankot, elsősorban a termelés felfutásának, és a kapacitások jobb kihasználásának köszönhetően. A működési eredmény 23 százalékkal 1,98 milliárd frankra, az értékesítési árbevétel 14 százalékkal 8,14 milliárd frankra emelkedett.
A Swatch olyan márkák mögött áll mint a Glashütte, az Omega, a Breguet, a Tissot és a Certina, de a színes műanyag Swatch órák révén, amelyekről nevét kapta, az alacsonyabb árkategóriában is jelen van.
A társaság vezetése szerint az idén további növekedés várható, és a svájci óraipar hosszabb távon is évi 5-10 százalékos növekedésre számíthat.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
A miniszterelnök Digitális Polgári Köröknek küldött heti hírlevelében úgy véli, ha van amerikai álom, van magyar álom is: a saját otthon.
Kipróbáltuk, hogy milyen a gyakorlatban az Opel zászlóshajó kategóriás SUV-ja.
A projekt költsége 46 millió euró volt, teljes egészében az Európai Újjáépítési és Fejlesztési Bank finanszírozásában.