Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A feltörekvő piacok felé fordul az Electrolux, részesedésüket a következő öt évben 50 százalékra növelné értékesítésében, mert Európában a válság elhúzódására és eladásaik csökkenésére számítanak.
A háztartási gépek piacának második legnagyobb vállalata 291 millió koronára (45,7 millió dollár) emelkedő nettó nyereségről és 29,2 milliárdra bővülő árbevételről számolt be, amit jó amerikai teljesítményének köszönhetett – írja a Napi Gazdaság Online. Európában egyelőre még rosszabb lesz a piaci helyzet, majd csak ezt követően kezd el javulni − mondta Keith McLoughlin, a magyarországi gyártóbázisokkal is rendelkező svéd Electrolux AB vezérigazgatója.
A vállalat csökkenti kiszolgáltatottságát az európai piacnak, a tervek szerint öt éven belül a jelenlegi 35 százalékról 50 százalékra növeli a feltörekvő országok súlyát az értékesítésben. Az október−decemberi eredmény, illetve az 1,63 milliárd korona üzemi eredmény kissé elmaradt az elemzők várakozásától, akik óvatosan osztják a cégvezetés optimista idei várakozásait.
A menedzsment bizakodása nem vonatkozik Európára, ahol az Electrolux eladásainak egy számjegyű zsugorodását várják 2013 első felében.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.