Nem félünk eléggé
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
Az AMR Corp., a csődvédelem alatt álló American Airlines (AA) anyavállalata és a US Airways Group Inc. előrehaladott tárgyalásokat folytat a két vállalat összeolvadásáról, amelynek eredményeként az utasok számát tekintve az Egyesült Államok legnagyobb légitársasága jönne létre.
A Wall Street Journal csütörtöki számában megjelent cikk szerint azonban a tavaly nyár óta tartó megbeszélések kimenetele még mindig bizonytalan. Kényes kérdések várnak tisztázásra, így a tulajdoni hányadok meghatározása, az igazgatósági helyek elosztása és a vállalati hierarchia kialakítása.
A két vállalathoz közel álló források szerint olyan megállapodás körvonalazódik, hogy a társaság 72 százaléka az AA hitelezőinek birtokába kerülne, 28 százalék pedig a US Airways részvényeseié lenne. A vállalat megtartaná az American nevet.
Ágazati szakértők szerint a fúzió 1,2 milliárd dollár haszonnal járna a bevételek növekedése és a költségek csökkenése révén. Az AA több hagyományos légitársasághoz hasonlóan az emelkedő üzemanyagárak és a fapadosok versenye miatt nehéz pénzügyi helyzetbe került, és 2011. novemberben csődvédelembe menekült.
A fúzióval lezárulna az amerikai légi közlekedési ágazat konszolidációja, és a piacot négy óriástársaság, az American-US Airways, a United Continental, a Delta Air Lines Inc. és a Southwest Airlines Co. uralná. Az utóbbi három már túl van a maga fúzióin.
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
Költséghatékony és magas minőségű szolgáltatások érhetők el, akár a teljes munkavállalói körre, akár csak a kulcspozícióban lévő alkalmazottakra.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
A forint árfolyamingadozása feladja a leckét – különösen, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Ketogén, 90 napos, mikrobiom- és kortizolcsökkentő: a divatdiéták akár be is válhatnak, de legalább egy baj biztosan van velük. Hogyan válasszuk ki a nekünk megfelelő módszert? Mennyi időt adjunk magunknak, ha a testsúlyunk 5-10 százalékát akarjuk leadni? Miért tartják még mindig a mediterrán típusú étrendeket a legjobbnak? Szűcs Zsuzsanna, a Magyar Dietetikusok Országos Szövetségének elnöke válaszolt.
Közel 36 millió eurót, azaz mintegy 14 milliárd forintot kér a felszámoló a Dunaferr padlót fogott hengerművének életképes részeiért.
Az viszont még nem dőlt el, meddig lesz elérhető.
A magyar miniszterelnök hatalma veszélyben van, de nem úgy, ahogyan azt várnánk.