szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Úgy fest, a LinkedIn találta meg a növekedés leggyorsabb útját, hiszen amíg a Facebook és a Twitter álltak a figyelem középpontjában, az álláskereső hálózatként indult oldal csendben lekerült mindenkit. a LinkedIn karrierje alapján sokan gondolják, hogy mégsem áldozott le teljesen a professzionális tartalomnak.

A LinkedIn példája azt arra utalhat, hogy a következő időszak egyik fő motorja a valódi értelemben vett tartalom lesz. Az elmúlt időszakban eluralkodni látszott az a startégia, miszerint professzionális tartalomra már nincsszükség, a közösségi média "unortodox" tartalommal vígan működteti majd magát. A józanabbak persze mondogatták, hogy ez nem így van, de a költséges tartalomtól szabadulni kívánó pénzemberek örömmel hittek nekik – írja a mediapiac.com.

Nagyjából másfél éve indította el a LinkedIn saját hírgyűjtőjét, a LinkedIn Today-t, akinek csak hírolvasásra alig jut ideje, a jól beállított LinkedIn Today igazán praktikus eszköz. Tavalyelőtt októberben 150 vezető gondolkódót gyűjtöttek be és tettek ki a kirakatba, akiknek többsége exkluzív anyagokat is gyárt a LinkedInnek.

Úgy tűnik, a LinkedInmegtalálta a hagyományos média azon elemeit, amiket érdemes megtartani. Közben persze nem mondtaK le az új irányok kereséséről, például a vállalati belső közösségi hálózatok felé nyitnának. Nagyon úgy látszik, hogy a LinkedInnek nem csak a technológiai tudása, tapasztalata van meg egy ilyen rendszer kialakításához, hanem nagyon tudja, hol vannak a legjobb belépési pontok ebbe az üzletbe.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!