szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Wizz Air új videós szolgáltatást indít WizzTV néven, a cég úticéljait népszerűsítő filmeket egy magyar startup, a TouristMirror készíti - közölte az mmonline.hu híroldal.

A WizzTV első videójában Budapestet mutatják be, a tervek szerint a következő, Debrecenről szóló film még ebben a hónapban elkészül - közölte az mmonline.hu. Marozsi László, a TouristMirror vezetője a portálnak azt mondta, hogy az idén még 10-15 Wizz Air célpontról forgatnának filmeket, de három éven belül valószínűleg a több mint 80 úticél mindegyike sorra kerül.

A filmekben nemcsak az egyes városok nevezetességeit mutatják be, de a promóciós lehetőséget a helyi vállalkozások is kihasználhatják szolgáltatásaik népszerűsítésére. Ez egyébként szerves része az üzleti modellnek Marozsi László  szerint, hiszen a videók készítését a hirdetőktől származó bevételekből finanszírozzák.

A Wizz Air számára ígéretes marketing lehetőséget kínálnak a videók, amelyek nagyban hozzájárulhatnak az idei tervek teljesítéséhez. Daniel de Carvalho, a társaság kommunikációs vezetője a cég mai sajtótájékoztatóján azt mondta, hogy a tavalyi 12 millió után, az idén már 13,5 millió utassal számolnak a cégnél. Az útvonalak számára 250-ről 300-ra növelik majd, és ezzel párhuzamosan bővül a Wizz Air légiflottája is, a jelenlegi 39-ről 45-re.

A WizzTV videóit a wizzair.com oldalon, a közösségi médiacsatornákon és a kijelölt repülőtereken is láthatják az érdeklődők - tette hozzá a Turizmus Online. A portál szerint a felvételeken a Wizz Air legnépszerűbb légiutaskísérői, az úgynevezett Wizz Nagykövetek és a „törzsutas” Brad nevű bábfigura kalauzolnak.

 

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!