Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Az európai válság okozta gyengülő kereslet miatt a tengerentúlon terjeszkedik a H&M, ez viszont költséges. A cég számára profitcsökkenéssel indult az év.
Profitcsökkenéssel indult az év a Hennes & Mauritznál: az első negyedévben – ami a cégnél a december-február közötti időszakot jelenti – 2,46 milliárd korona (mintegy 90 milliárd forint) volt az adózott eredménye, tíz százalékkal kevesebb az egy évvel korábbinál.
A csökkenés elsősorban arra vezethető vissza, hogy a megszorító intézkedések sújtotta európaiak körében gyengült a kereslet, ezért a társaság a vártnál nagyobb léptekkel terjeszkedik a tengerentúlon – főként az Egyesült Államokban és Kínában – és új márka bevezetését is tervezi. A terjeszkedés költségei viszont megterhelték a vállalat pénzügyi mérlegét.
A Zara után a világ második legnagyobb divatkereskedelmi láncánál az árbevétel is mindössze 2 százalékkal emelkedett, 28,4 milliárd koronára, amiben szerepet játszott a kedvezőtlen időjárás is.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A Blinken OSA Archívum most közzétett dokumentumai mindennél beszédesebbek.
Indítsa el a háttérben és hallgassa meg szerzőink legjobb írásait! A héten: befagyott klímaprogram és szépségipari balesetek.