Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Keringnek fogják hívni a PPP nevű francia konszernt, amelynek a luxus és a sportdivat területén vannak jelentős márkái.
A Kering márkanév az angol caring (gondos, szerető) szóra vezethető vissza, és azt jelzi, ahogy a konszern az ügyfeleihez viszonyul – mondta a PPP vezérigazgatója, a tulajdonos Pinault-család képviselője, Francois-Henri-Pinault az átnevezés alkalmából.
A névvátást az tette szükségessé, hogy a konszernnek időközben megváltozott a portfóliója: a Printemps áruházlánc és a Le Redoute csomagküldő vállalat is kikerült, és ezzel két „P” is elveszett a cég nevéből.
A konszernhez olyan divatmárkák tartoznak, mint a Gucci, az Alexander McQueen és a Bottega Veneta. A sportüzlet első számú márkája a Puma, melyben a PPP több, mint 80 százalékot birtokol.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A Blinken OSA Archívum most közzétett dokumentumai mindennél beszédesebbek.