szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

Keringnek fogják hívni a PPP nevű francia konszernt, amelynek a luxus és a sportdivat területén vannak jelentős márkái.

A Kering márkanév az angol caring (gondos, szerető) szóra vezethető vissza, és azt jelzi, ahogy a konszern az ügyfeleihez viszonyul – mondta a PPP vezérigazgatója, a tulajdonos Pinault-család képviselője, Francois-Henri-Pinault az átnevezés alkalmából.

A névvátást az tette szükségessé, hogy a konszernnek időközben megváltozott a portfóliója: a Printemps áruházlánc és a Le Redoute csomagküldő vállalat is kikerült, és ezzel két „P” is elveszett a cég nevéből.

A konszernhez olyan divatmárkák tartoznak, mint a Gucci, az Alexander McQueen és a Bottega Veneta. A sportüzlet első számú márkája a Puma, melyben a PPP több,  mint 80 százalékot birtokol.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!