szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Nevet vált és az európai piachoz csatlakozik a Kraft Foods Hungária.

Ez év elejével tizenhét közép-európai piac, így a magyarországi is csatlakozott a Mondelez International európai szervezetéhez és ezzel összefüggésben elhagyják korábbi nevüket a Kraft Foods-t - írja az Origo.

A Kraft Foods Hungária a nevét a tavalyi globális spin-off nyomán változtatja meg, a jövőben így a Milka, a Sport szelet, a Győri Édes, a JóReggelt!, a Dörmi, a TUC, a Halls és a Negro csomagolásán is a Mondelez új logója jelenik majd meg.

Még 2012 májusában döntött úgy a Kraft Foods, a világ legnagyobb, snacktermékeket gyártó vállalatának igazgatótanácsa, hogy cégüket két vállalatra bontják. Az egyik egy kizárólag Észak-Amerikában tevékenykedő márkákat tömörítő cég lett, a másik, nagyobb cég viszi tovább a Kraft Foods-hoz tartozó édesség márkákat, mint az Oreo, a Cadbury vagy Magyarországon a Sport szelet.

Az új világcég neve a neolatin nyelvek világ szavából és a finom melléknévből (angolul: delicious, franciául: délicieux, spanyolul: delicioso) összerakott Mondelez International lesz, így utalva a márka világpiaci ambícióira.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!