Új néven folytatja a Kraft Foods

Nevet vált és az európai piachoz csatlakozik a Kraft Foods Hungária.

  • MTI MTI
Új néven folytatja a Kraft Foods

Ez év elejével tizenhét közép-európai piac, így a magyarországi is csatlakozott a Mondelez International európai szervezetéhez és ezzel összefüggésben elhagyják korábbi nevüket a Kraft Foods-t - írja az Origo.

A Kraft Foods Hungária a nevét a tavalyi globális spin-off nyomán változtatja meg, a jövőben így a Milka, a Sport szelet, a Győri Édes, a JóReggelt!, a Dörmi, a TUC, a Halls és a Negro csomagolásán is a Mondelez új logója jelenik majd meg.

Még 2012 májusában döntött úgy a Kraft Foods, a világ legnagyobb, snacktermékeket gyártó vállalatának igazgatótanácsa, hogy cégüket két vállalatra bontják. Az egyik egy kizárólag Észak-Amerikában tevékenykedő márkákat tömörítő cég lett, a másik, nagyobb cég viszi tovább a Kraft Foods-hoz tartozó édesség márkákat, mint az Oreo, a Cadbury vagy Magyarországon a Sport szelet.

Az új világcég neve a neolatin nyelvek világ szavából és a finom melléknévből (angolul: delicious, franciául: délicieux, spanyolul: delicioso) összerakott Mondelez International lesz, így utalva a márka világpiaci ambícióira.

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.