szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Franchise rendszerben, a Magyar Franchise Szövetség junior tagjaként folytatja terjeszkedését az Alma Gyógyszertárak hálózat, amely jelenleg országszerte 93 patikát számlál.

A jelenlegi gazdasági környezetben a gyógyszertárak fenntartható működésének biztosítása egyre nagyobb kihívást jelent – írja a franchiseportal.hu. Az Alma Gyógyszertárak hálózat arra törekszik, hogy az ország bármely szegletében lévő gyógyszertárában megforduló vásárló ugyanazt az egységes, magas szintű kiszolgálást kapja.

A cégcsoport piaci jelentőségét mutatja, hogy a több mint 500 főt alkalmaz és 2011. évi árbevétele meghaladta a 20 milliárd forintot. Az Alma Gyógyszertárak franchise hálózatához való csatlakozással szeretné a piacon működő patikák részére is elérhetővé tenni a saját tulajdonú gyógyszertárakban már sikeresen alkalmazott üzleti modell alkalmazását.

Az Alma Gyógyszertárak hálózat 2012 októberében indította el franchise programját, és mára már 8 Franchise patika csatlakozott az Alma hálózatához. A franchise program lényegi eleme a kereskedelmi és marketing területet átfogó üzletfejlesztési rendszer, de az alapcsomag mellett opcionálisan igényelhető szolgáltatásokat is igénybe vehet az új hálózati tag, mint például: pénzügyi, HR, üzemeltetési és szakmai szolgáltatások.

Az üzletpolitika kiemelt eleme a minőség – eddig egyedüli patikahálózatként szerezték meg az ISO 9001: 2009 minőségirányítási tanúsítványt, mely garanciát nyújt az egységes, szabályozott, átlátható működésre. Ez további lehetőségeket is megnyit a hálózat tagjaielőtt, többek között a Magyar Telekom Praxis Platform beteggondozási rendszerével együttműködve indított, modern telekommunikációs alapokra helyezett, orvosi és gyógyszerészi gondozást kiegészítő beteggondozási programot.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!