Kiberbiztonság: Meddig kell elkészülnie a kötelező auditnak?
A kiberbiztonsági követelmények teljesítése érdekében további fél év felkészülési időt kaptak az érintett szervezetek.
A Tesco és a Mol hirdetésekben toborozza az állami dohánypályázat nyerteseit, hogy náluk nyissanak trafikot – írja a Blikk. A nyertesek nagy részének se boltja, se trafikja, így a lap szerint vélhetően sokaknak kapóra jöhet a multik ajánlata.
"A Mol nyertes dohánykoncessziós engedéllyel rendelkező személyeket keres a töltőállomások hálózatába" – olvasható a Blikk szerint az olajcég felhívásában. A Tesco pedig bérlőket keres nemzeti dohánybolt létesítésére, telefonon várják a jelentkezőket.
"Arra törekszünk, hogy a koncesszióval rendelkezőkkel való megállapodás mindkét fél számára előnyös legyen" – válaszolt a Tesco a lap kérdésére, hogy milyen ajánlatokkal próbálják magukhoz csábítani a leendő trafikosokat.
A nagy cégek megjelenése a trafiküzletben szembemegy a kormány eredeti célkitűzéseivel. "A kormány egyik célja a trafiktörvénnyel, hogy magyar családi vállalkozásokat segítsen a multik helyett" – mondta korábban Giró-Szász András kormányszóvivő.
"Abba a kormány nem kíván beleszólni, hogy a koncessziót elnyert vállalkozások hogyan tudnak megfelelni az új előírásoknak" – válaszolt most a Blikknek a kormányszóvivő arra a kérdésre, elfogadhatónak tartják-e, hogy a nyertes trafikosok multikkal társuljanak.
A kiberbiztonsági követelmények teljesítése érdekében további fél év felkészülési időt kaptak az érintett szervezetek.
Összefoglaló az aktív pályázatok legfontosabb feltételeiről: kik pályázhatnak, mekkora összeget lehet igényelni, mire fordítható az elnyert támogatás.
A forint árfolyamingadozása feladja a leckét – különösen, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Főszabály szerint a munkabért forintban kell fizetni. Vannak azonban kivételek, amely esetekben ettől el lehet térni.
Miért érthető, hogy pont a zebrák zavarják annyira az embereket, és nem a jachtos luxizások?
A digitális nyelvi szuverenitás nem grandiózus ambíció, hanem kulturális szükségszerűség – érvel Balog Ádám, Pereczes János és Gaál Norbert.