Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A japán Sony, a világ egyik legnagyobb szórakoztatóelektronikai csoportja 93,9 milliárd jen (948 millió dollár) adózott eredményt ért el a márciusban zárult üzleti utolsó negyedévében.
Egy évvel korábban a negyedévet még 255,21 milliárd jen veszteséggel zárta. Az eredményjavulás elsősorban a jen gyengülésére vezethető vissza - a cég növelni tudta külföldi eladásait. A jen csaknem 20 százalékkal gyengült az elmúlt hónapokban a dollárhoz képest.
A negyedéves bevétel 8,3 százalékkal 1,733 ezermilliárd jenre emelkedett. A szakértők szerényebb, 88,27 milliárd jen negyedéves profitra és kisebb, 1,611 ezer milliárd jen forgalomra számítottak.
A tokiói székhelyű cég az áprilissal kezdődött üzleti évre 50 milliárd jen (505 millió dollár) adózott eredményt vár, ami 16 százalékkal haladja meg az előző évit.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
A miniszterelnök Digitális Polgári Köröknek küldött heti hírlevelében úgy véli, ha van amerikai álom, van magyar álom is: a saját otthon.
Kipróbáltuk, hogy milyen a gyakorlatban az Opel zászlóshajó kategóriás SUV-ja.
A projekt költsége 46 millió euró volt, teljes egészében az Európai Újjáépítési és Fejlesztési Bank finanszírozásában.
A találkozó helyszíne végül Alaszka lesz.