szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az 1986-ban alapított olasz vállalkozásnak mintegy 30 országban több mint 3300 üzlete van, idén pedig további 400 egységet készülnek nyitni.

Komoly bővítésbe kezd a Calzedonia. Az olasz fürdőruhamárkánál tavaly 16 százalékkal nőtt a forgalom, és meghaladta a másfél milliárd eurót. A sikereken felbuzdulva idén 400 új üzletet nyit a cég – írja a pénteki Napi Gazdaság. A márka sikerének kulcsa a megfelelő választék és a megfelelő ár – mondta el a Riminiben megrendezett Fashion Show alkalmából Sandro Veronesi, a csoport tulajdonosa, aki szerint a mai vásárlók elképesztően tudatosak, pontosan tudják, mit keresnek a boltokban.

Az új üzletek közül száz nyílik Oroszországban, a márka második legnagyobb piacán, de Németországban és Franciaországban, valamint a mediterrán térség országaiban is létesülnek új egységek. A legfontosabb nyitások mindemellett az ázsiaiak lesznek: idén nyílik meg az első Calzedonia Hongkongban, és több más ázsiai városban is tervezik megjelenésüket.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!