Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Az 1986-ban alapított olasz vállalkozásnak mintegy 30 országban több mint 3300 üzlete van, idén pedig további 400 egységet készülnek nyitni.
Komoly bővítésbe kezd a Calzedonia. Az olasz fürdőruhamárkánál tavaly 16 százalékkal nőtt a forgalom, és meghaladta a másfél milliárd eurót. A sikereken felbuzdulva idén 400 új üzletet nyit a cég – írja a pénteki Napi Gazdaság. A márka sikerének kulcsa a megfelelő választék és a megfelelő ár – mondta el a Riminiben megrendezett Fashion Show alkalmából Sandro Veronesi, a csoport tulajdonosa, aki szerint a mai vásárlók elképesztően tudatosak, pontosan tudják, mit keresnek a boltokban.
Az új üzletek közül száz nyílik Oroszországban, a márka második legnagyobb piacán, de Németországban és Franciaországban, valamint a mediterrán térség országaiban is létesülnek új egységek. A legfontosabb nyitások mindemellett az ázsiaiak lesznek: idén nyílik meg az első Calzedonia Hongkongban, és több más ázsiai városban is tervezik megjelenésüket.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Az eszközökre, ingatlanokra és a működéssel összefüggő károkra is kiterjedhet a céges biztosítás, de jól kell szerződni.
Kedvező a lehetőség, de alaposan figyelni kell az előírásokra a belső szabályok kialakítására során.
A forint árfolyamingadozása feladja a leckét – különösen, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
A kedvezményt továbbra is életkortól függetlenül biztosítja a kormány.
Két hete mlg 50 napos határidőt szabott Moszkvának a tűzszünet elérésére.