Céges bankkártyák – Hogyan osszunk?
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Elkészült Székesfehérváron a Szegedre szánt Ikarus-Skoda troli prototípusának kocsiszekrénye, amelyet már elszállítottak a csehországi Plzenbe, hogy ott sor kerüljön a villamos berendezés beszerelésére – tájékoztatta Csanádi Zoltán, a Szeged Pólus Nonprofit Kft. projektigazgatója szerdán az MTI-t.
A Szegedre szánt Ikarus-Skoda Tr187-es trolibusz prototípusának gyártása márciusban kezdődött a székesfehérvári ipari parkban. Helyükre kerültek a belső burkolati elemek, ülések, kapaszkodók; valamint elkészült a vezetőállás is. A trolibuszt villamos berendezésének beszerelésére és beüzemelésére kedden Csehországba, Plzenbe vitték. Ezzel párhuzamosan elkezdődött Székesfehérváron a második járműváz gyártása is.
Az új szegedi troliflotta prototípusa a tervek szerint 2013 augusztusában érkezik meg Szegedre, és a kötelező vizsgák után várhatóan az idén ősszel már utazhatnak majd rajta a Tisza-parti város lakói. 2013 augusztusát követően a flotta többi 12 járművét egy év alatt folyamatosan szállítja le a magyar-cseh gyártó konzorcium.
A szegedi önkormányzat 2011 januárjában új, tizenhárom darabos troliflottát rendelt a tendernyertes Ikarus–Skoda Konzorciumtól, egyenként 800 ezer eurós áron, a városban uniós támogatással megvalósuló elektromos tömegközlekedés projekt részeként. A cégtársulás tagja a székesfehérvári Magyar Trolibusz Kft. és a csehországi Plzen városában működő Skoda Electric a. s. – tudatta a szakember.
A Szegedi Közlekedési Társaság részére épülő új trolibusz kategóriájában a legmagasabb színvonalat képviseli. A járművek 100 százalékban alacsony padlósak, csuklósak, 18,75 méter hosszúak, 2,55 méter szélesek, és 124 utas szállítására alkalmasak. Klímaberendezéssel szerelik fel a vezetőfülkét és az utasteret is.
A trolik önjárók lesznek, azaz meghibásodás vagy áramszünet esetén akár 7 kilométert is képesek lesznek megtenni felsővezeték nélkül, a legkorszerűbb lítiumionos akkumulátorok segítségével. A szegediek szavazása alapján az új járművek színe piros lesz.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Részletesen bemutatjuk az ilyen esetben felmerülő kötelezettségeket, amelyekkel számolni kell.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Július 1. fontos határidő a megváltozott a gazdasági tevékenységek egységes ágazati osztályozási rendszerének (TEÁOR) változása miatt.
Nem csak a Pride-felvonulás előtt volt erősen kusza a jogi helyzet, a demonstráció után is egymást érik a kérdések. Ha az utolsó pillanatig bírsággal riogatták a résztvevőket, akkor mi, miért és kinek az utasítására változott a menet napjára? Az Ügyvédkör elnökét és egy volt belügyminisztert kérdeztünk.
2021 óta az 55 fontos csúcsról 10 fontra csökkent a Wizz Air részvényeinek árfolyama.
A Tisza Párt elnöke szerint pár hónap alatt összeomlott a költségvetés.
A volt igazságügyi minisztert tanúként hallgatta meg a bíróság a Schadl-ügyben.
Visszaállt a háború kitörése előtti vámrendszer az EU és Ukrajna között.
A gyanúsított és az áldozat együtt indult Nagykanizsáról Ausztriába.
A biztos pártválasztóknál 44-37-re vezet a Tisza a Fidesszel szemben.
Még mindig téma a szombati budapesti Pride a világsajtóban.
A Messinai-szoros alig pár kilométer, ennél jóval hosszabb hidat is képesek már építeni a szakemberek.
A rendező a 15 év után leköszönő Máté Gábort váltja.