szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A brit ASOS ütheti ki a nyeregből a Zarát és a H&M-et – számolt be a Napi Gazdaság.

A fagyos tavaszi időjárás és a gazdasági recesszió miatt továbbra is gyenge európai kereslet alaposan rányomta a bélyegét a világ két legnagyobb ruhakereskedője, a spanyol Inditex és a svéd Hennes & Mauritz (H&M) forgalmára és profitjára – számolt be a Napi Gazdaság.

Tavaszi kollekcióik a boltjaik polcain és a raktárakban maradtak, míg egyik kis riválisuk, a brit ASOS olcsó internetes kínálatával elnyerte a vevők tetszését – jelentette a Reuters.

Az ASOS 45 százalékkal növelte árbevételét üzleti évének május 31-én végződött harmadik negyedében.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!