Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A megtett úttal arányos útdíjrendszerrel kapcsolatban eddig 14 bevallási közreműködőt - GPS-alapon működő flottakövetőt - auditált az Állami Autópálya Kezelő (ÁAK) Zrt. - olvasható az elektronikus útdíjszedési rendszer (HU-GO) honlapján.
Eddig 38 cég szerződött az ÁAK-val flottakövetésre. Közülük 14 társaság esett át a kétlépcsős auditáló eljáráson. További 24 cég nem auditált, így azok még nem szolgáltathatnak.
A szerződő cégek korábban is teherautóflották követésével foglalkoztak. A piaci részesedésük attól függ majd, hogy a korábbi fuvarozó partnereik mennyiben választják őket az e-útdíj rendszerben bevallási közreműködőnek, illetve hány új céget tudnak megszerezni. Az ÁAK információja szerint a hét közepén már meghaladta a tízezret azok száma, akik bevallási közreműködőkön keresztül fizették az útdíjat.
A Secret Control GPS Kft. - a szerződött bevallási közreműködők egyike - azt közölte, hogy az útdíjköteles járművekkel rendelkező ügyfeleik 40 százaléka már fedélzeti egységgel - GPS-követő rendszerrel - számolja el az útdíját.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az Onet és Bloomberg úgy tudja, elismernék az orosz területi nyereségeket.
A kabinet szerint kiemelt nemzetgazdasági érdek fűződik a dunakeszi járműgyártás fenntartásához.