Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Az amerikai gyorsétteremlánc megkérdezte követőit a legnépszerűbb közösségi oldalon, hogy ha egyetlen feltétet választhatnának a sajtburgerre, melyik lenne az. Válaszok tömkelege érkezett, ami megkívánta a folytatást.
Nehéz fenntartani az érdeklődést a vállalati közösségi oldalakon, főleg hosszútávon. Ezt az állítást sikerült megcáfolnia a gyorsétteremláncnak egy egyszerű, de annál hatásosabb ötlettel. Az oldal szerkesztői megkérdezték melyik feltétet választanák a követők, majd a rengeteg válaszból készítettek egy statisztikát, amit egy kördiagram formájában tettek közzé. A torta diagrammot azzal dobták föl, hogy egy hamburgeren ábrázolták, a szeleteket pedig magukból a feltétek mutatták. Ez is bizonyítja, hogy egyszerű ötletekkel is hatásosan élénkíteni lehet egy vállakozás közösségi kommunikációját.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Hiába uralta eddig a hétvégét a McLaren, a 40. Magyar Nagydíj időmérő edzésén a ferraris Charles Leclerc szerezte meg a pole pozíciót.
Humorbonbont reggelizett a Fidesz frakcióvezetője.