Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Stratégiai megállapodást írt alá kedden a Magyar Telekom és a Mol: az együttműködés az értékesítés, a kiskereskedelem, az energia-kiskereskedelem és az informatikai és távközlési szolgáltatások területeire összpontosít.
A két társaság kedden közös közleményben jelezte: a stratégiai dokumentum egyebek között szándéknyilatkozatot tartalmaz a különböző kis- és nagykereskedelmi szolgáltatások bővítéséről, és további kereskedelmi együttműködés lehetőségéről, valamint az informatikai és távközlési szolgáltatások területéről. Emellett a két vállalat megvizsgálja, hogyan tud a jövőben együttműködni a régiós piacokon - tájékoztattak.
A megállapodást a Magyar Telekom részéről Christopher Mattheisen vezérigazgató, míg a Mol részéről Hernádi Zsolt elnök-vezérigazgató írta alá.
A közleményben Hernádi Zsolt úgy fogalmazott: az együttműködés mindkét fél számára előnyös, egyúttal hozzájárulhat a magyar gazdaság bővüléséhez is, de legfőbb nyertesei mégis a két társaság ügyfelei lesznek.
Christopher Mattheisen szerint már most is számos lehetőséget látnak az együttműködésre, és biztosak abban, hogy a Mollal kötött stratégiai partnerségből további, közösen megvalósítható tervek is születnek.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.