Gondoskodó munkaadó – Adjon-e lakáscélú támogatást a cég a munkavállalóinak?
Kedvező a lehetőség, de alaposan figyelni kell az előírásokra a belső szabályok kialakítására során.
Nem jött be az új varsói repülőtér – Modlin – a fapados légitársaságoknak. Bár az új légikikötő már tavaly megnyitott, fél évig be kellett zárnia a kifutópálya kijavítása miatt, emellett a repülőtéri berendezések egyelőre nem teszik lehetővé a rossz időben történő leszállást. Szeptembertől ezen a téren már javul a helyzet, ugyanakkor sűrű ködben továbbra sem érkezhetnek majd a gépek, ez pedig járatkésésekhez, törlésekhez vezethet, melyek már eddig is jellemezték a modlini működést.
Nem jött be az új varsói repülőtér – Modlin – a fapados légitársaságoknak – írja a Financial Times feltörekvő piacokkal foglalkozó blogja, a Beyondbrics. Bár az új légikikötő már tavaly megnyitott, fél évig be kellett zárnia a kifutópálya kijavítása miatt, emellett a repülőtéri berendezések egyelőre nem teszik lehetővé a rossz időben történő leszállást. Szeptembertől ezen a téren már javul a helyzet, ugyanakkor sűrű ködben továbbra sem érkezhetnek majd a gépek, ez pedig járatkésésekhez, törlésekhez vezethet, melyek már eddig is jellemezték a modlini működést. A repülőteret az utasok is kritizálták, főleg a körülményes eljutás miatt – ritkán jártak a tömegközlekedési eszközök –, illetve ha taxiba ültek, akkor igen durva árakkal találkoztak.
A lengyel piacon legaktívabbnak mondható két fapados, a Wizz Air és a Ryanair a problémák miatt úgy döntött, hogy visszatérnek a Varsóhoz közelebbi, ám drágább Chopin repülőtérre. A repülőtér féléves bezárása mellesleg katasztrófa volt a helyi kisvállalkozóknak, akik pont a megélénkülő fapados utasforgalomra rendezkedtek be. Bár a repülőtér július elején újra megnyitott, a Wizz Air vezetősége úgy döntött, ők továbbra is a Chopin repülőtéren maradnak. Emellett viszont kompenzációt kérnek azokért a veszteségekért, amelyek a céget érték az átköltözés miatt. A Ryanair nyár végén azonban visszaköltözne a modlini reptérre.
Időközben viszont inog a modlini repülőtér menedzsmentjének széke, a varós PiN rádió jelentése szerint már e hét végén elküldhetik őket a légikikötő éléről.
Kedvező a lehetőség, de alaposan figyelni kell az előírásokra a belső szabályok kialakítására során.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
Főszabály szerint a munkabért forintban kell fizetni. Vannak azonban kivételek, amely esetekben ettől el lehet térni.
A kamatcsökkentést követően megugrott az érdeklődés a Széchenyi Kártya Max Plusz beruházási hiteltermékei iránt.
„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.
Novák Előd szerint a Fidesz hülyét csinál magából.
Hosszú hallgatás után jelentkezett a kormányközeli közvélemény-kutató.
A műsorvezető kiáll a szombati felvonulók mellett és drukkol, hogy békés legyen a rendezvény.
Nehéz-Posony Kata, a HVG ügyvédje minden kérdésre válaszol.
A jelentős indulótőkével is megtámogatott alapítvány már dátumot sem mond, mikorra várható a régóta ígért beruházás.