szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Éves összevetésben csökkent, a szakértők által vártnál kisebb lett a Puma sportszergyártó forgalma az idei második negyedévben.

A forgalom kedvezőtlen alakulását a kínai és dél-európai eladásainak a visszaesésével, és a gyenge japán jennel indokolta a cég. Japán a Puma második legnagyobb piaca. 

A francia Kering luxusipari csoport által 83 százalékban ellenőrzött Puma bevétele 8 százalékkal 692 millió euróra esett, kisebb lett a szakértők által várt 709 millió eurónál.    

A Puma kamatfizetés és adózás előtti eredménye (EBIT) 34 százalékkal 31 millió euróra zuhant a szakértői várakozásokban szereplő 34,7 millió euróval szemben.  

A német vállalat megerősítette, hogy az eladások 1-5 százalékos csökkenésére számít az idén tavalyhoz képest.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!