Kevesebb Puma fogyott

Éves összevetésben csökkent, a szakértők által vártnál kisebb lett a Puma sportszergyártó forgalma az idei második negyedévben.

  • MTI MTI
Kevesebb Puma fogyott

A forgalom kedvezőtlen alakulását a kínai és dél-európai eladásainak a visszaesésével, és a gyenge japán jennel indokolta a cég. Japán a Puma második legnagyobb piaca. 

A francia Kering luxusipari csoport által 83 százalékban ellenőrzött Puma bevétele 8 százalékkal 692 millió euróra esett, kisebb lett a szakértők által várt 709 millió eurónál. 

A Puma kamatfizetés és adózás előtti eredménye (EBIT) 34 százalékkal 31 millió euróra zuhant a szakértői várakozásokban szereplő 34,7 millió euróval szemben. 

A német vállalat megerősítette, hogy az eladások 1-5 százalékos csökkenésére számít az idén tavalyhoz képest.

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek