Két riválisból jön létre a világ legnagyobb reklámügynöksége

A világ legnagyobb reklámügynöksége jön létre a francia Publicis és amerikai riválisa, az Omnicom összeolvadásával.

  • MTI MTI
Két riválisból jön létre a világ legnagyobb reklámügynöksége

A Publicis jelenleg második a világ vezető reklámcégeinek a listáján, az Omnicom a harmadik.

Egyelőre a brit WPP az ágazat legnagyabb cége, de a francia és az amerikai cég egyesülésével megalakuló Publicis Omnicom Group átveszi a piacvezető szerepet 35,1 milliárd dollárt meghaladó piaci tőkeértékével, valamint 23 milliárd dolláros forgalmával.

A két cég egyenlő arányú, 50-50 százalékos részesedéssel lép be az új vállalatba, amelyet a két cég jelenlegi vezérigazgatói irányítanak majd társ-vezérigazgatóként. A cégnek Párizsban és New Yorkban lesz a központja.

A Publicis azt közölte, hogy év végén vagy jövő év elején befejeződő egyesülést egyhangúlag hagyta jóvá a két cég igazgatósága.

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Aktuális pályázatok

2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.