Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A vártnál nagyobb forgalmat és nyereséget ért el az AOL médiakonszern 2013 második negyedévében.
Az AOL a második negyedévben 541,3 millió dollár, az egy évvel korábbinál 2 százalékkal magasabb értékesítési árbevétel mellett 28,5 millió dollár, részvényenként 35 cent nyereséget ért el. A Thomson Reuters üzleti hírszolgáltató felmérésében elemzők átlagosan 539,6 millió dolláros forgalmat és 32 cent nyereséget vártak.
Az AOL 2012 második negyedévében 980,8 millió dollár, részvényenként 10,17 dollár nyereséget ért el, de ez a Microsoftnak több mint egymilliárd dollárért értékesített szabadalmak egyszeri hatásának volt tulajdonítható.
Az eredménybeszámoló alkalmából az AOL bejelentette, hogy megvásárolja a videós termékreklámozásra szakosodott Adap.tv társaságot 405 millió dollárért. A videoreklámok egyelőre csak csekély hányadát adják a digitális formátumban készülő reklámoknak, de az eMarketer piackutató vállalat prognózisa szerint az Egyesült Államokban idén a technológia forgalma 40 százalékkal 4,1 milliárd dollárra emelkedik.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ez a HVG heti gazdasági összefoglalója.