szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az augusztusra, a legforgalmasabb repülőtéri hónapra időzített akció célja az volt, hogy a hagyományos és jól ismert magyar márkáknak, nívós emléktárgyaknak és ízeknek csináljon hírverést. Ingyen adták a magyar terméket.

Vitték a magyar márkákat, mint a cukrot a repülőtéren – írta keddi közleményében a Budapest Airport.

A közlemény szerint a Budapest Airport valamennyi kereskedelmi partnerével közösen akciót tartott Hungarian is trendy – azaz Menő a magyar címmel. Az augusztusra, a legforgalmasabb repülőtéri hónapra időzített promóció célja az volt, hogy a hagyományos és jól ismert magyar márkáknak, nívós emléktárgyaknak és ízeknek csináljon hírverést.

Már a repülőtéri terminál utasbiztonsági részén is hatalmas plakátok hirdették az akciót, amelynek lényege, hogy bármilyen, a repülőtér belső részén történő vásárlás, éttermi számla blokkjával ajándékot lehetett nyerni az erre kialakított standon. Akire igazán rámosolygott a szerencse, akár értékes Herendi porcelán tálkát nyerhetett, de volt a díjak között kézműves lekvár és mézben eltett magyar sárgabarack is. Még a „nem nyert” szelvény is nyert: egy Szamos marcipánszívet kapott ajándékba az utas.

A Budapest Airport az idén már többször szervezett hasonló promóciót, amelyek egy-egy hungarikum köré épültek.

Alan Bork, a Budapest Airport fogyasztói üzletágának igazgatója szerint több ezer utas vitt magával nyereményként magyar ajándéktárgyat a kézipoggyászában. A nyertesek egyharmada a magyar termékekre specializálódott repülőtéri boltokból jött, míg 25 százalékuk a repülőtéri éttermek és kávézók számlájával próbált szerencsét.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!