Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Az augusztusra, a legforgalmasabb repülőtéri hónapra időzített akció célja az volt, hogy a hagyományos és jól ismert magyar márkáknak, nívós emléktárgyaknak és ízeknek csináljon hírverést. Ingyen adták a magyar terméket.
Vitték a magyar márkákat, mint a cukrot a repülőtéren – írta keddi közleményében a Budapest Airport.
A közlemény szerint a Budapest Airport valamennyi kereskedelmi partnerével közösen akciót tartott Hungarian is trendy – azaz Menő a magyar címmel. Az augusztusra, a legforgalmasabb repülőtéri hónapra időzített promóció célja az volt, hogy a hagyományos és jól ismert magyar márkáknak, nívós emléktárgyaknak és ízeknek csináljon hírverést.
Már a repülőtéri terminál utasbiztonsági részén is hatalmas plakátok hirdették az akciót, amelynek lényege, hogy bármilyen, a repülőtér belső részén történő vásárlás, éttermi számla blokkjával ajándékot lehetett nyerni az erre kialakított standon. Akire igazán rámosolygott a szerencse, akár értékes Herendi porcelán tálkát nyerhetett, de volt a díjak között kézműves lekvár és mézben eltett magyar sárgabarack is. Még a „nem nyert” szelvény is nyert: egy Szamos marcipánszívet kapott ajándékba az utas.
A Budapest Airport az idén már többször szervezett hasonló promóciót, amelyek egy-egy hungarikum köré épültek.
Alan Bork, a Budapest Airport fogyasztói üzletágának igazgatója szerint több ezer utas vitt magával nyereményként magyar ajándéktárgyat a kézipoggyászában. A nyertesek egyharmada a magyar termékekre specializálódott repülőtéri boltokból jött, míg 25 százalékuk a repülőtéri éttermek és kávézók számlájával próbált szerencsét.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A tranzakciós illeték kiterjesztése jelentősen átalakíthatja a Revolut és más neobankok vállalati díjstruktúráját.
Adózási és adatszolgáltatási kötelezettségek 2025. július 16. és 2025. augusztus 31. között.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál kevésbé költséges megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Bozó Szabolcsot a bátyja beszélte rá, hogy tegye fel a képeit az Instagramra – és megtörtént a csoda. A 33 éves amatőr alkotó ma befutott művész, olyanok veszik a képeit, akiket korábban, csaposként, legfeljebb kiszolgálhatott volna.
A Gyurcsány-tánc óta nem láttunk ilyet.