Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Az augusztusra, a legforgalmasabb repülőtéri hónapra időzített akció célja az volt, hogy a hagyományos és jól ismert magyar márkáknak, nívós emléktárgyaknak és ízeknek csináljon hírverést. Ingyen adták a magyar terméket.
Vitték a magyar márkákat, mint a cukrot a repülőtéren – írta keddi közleményében a Budapest Airport.
A közlemény szerint a Budapest Airport valamennyi kereskedelmi partnerével közösen akciót tartott Hungarian is trendy – azaz Menő a magyar címmel. Az augusztusra, a legforgalmasabb repülőtéri hónapra időzített promóció célja az volt, hogy a hagyományos és jól ismert magyar márkáknak, nívós emléktárgyaknak és ízeknek csináljon hírverést.
Már a repülőtéri terminál utasbiztonsági részén is hatalmas plakátok hirdették az akciót, amelynek lényege, hogy bármilyen, a repülőtér belső részén történő vásárlás, éttermi számla blokkjával ajándékot lehetett nyerni az erre kialakított standon. Akire igazán rámosolygott a szerencse, akár értékes Herendi porcelán tálkát nyerhetett, de volt a díjak között kézműves lekvár és mézben eltett magyar sárgabarack is. Még a „nem nyert” szelvény is nyert: egy Szamos marcipánszívet kapott ajándékba az utas.
A Budapest Airport az idén már többször szervezett hasonló promóciót, amelyek egy-egy hungarikum köré épültek.
Alan Bork, a Budapest Airport fogyasztói üzletágának igazgatója szerint több ezer utas vitt magával nyereményként magyar ajándéktárgyat a kézipoggyászában. A nyertesek egyharmada a magyar termékekre specializálódott repülőtéri boltokból jött, míg 25 százalékuk a repülőtéri éttermek és kávézók számlájával próbált szerencsét.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Ha van amerikai álom, van magyar álom is: a saját otthon – írta Orbán, aki szeptember 20-ra nagy találkozót hirdetett a Digitális Polgári Köröknek.
Augusztus 9-én lejárt a bánya engedélye.
A színésznő FKA Twigs koncertjére érkezett, a backstage-ből filmezte az énekesnőt.