szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Több startup és cég is igyekszik a Victoria's Secret fehérneműgyártó babérjaira törni, ám szinte mindegyikükből hiányzik az, ami a Victoria's Secretet sikeressé tette.

Több startup és cég is igyekszik az Egyesült Államok legnagyobb fehérnemű kiskereskedőjének, a Victoria's Secretnek a babérjaira törni. Az AdoreMe, Intimint és a True & Co. alacsonyabb áraikkal és nagyobb választékukkal is vásárlókat igyekszik elcsábítani a "nagy testvértől", ám szinte mindegyikükből hiányzik az, ami a Victoria's Secretet sikeressé tette – írja a Business Insider.

A 90-es években a Victoria's Secret igencsak botladozott, mivel hiába fókuszált a minőségre, nem nagyon tudott kitűnni az alacsonyabb árakat kínáló versenytársai közül. A cégnél ugyanakkor koncepcióváltás zajlott le: a boltokban új dizájn váltotta fel a régit, megjelentek a rózsaszín tapéták, és a próbafülkéket is úgy alakították ki, hogy a betérő vásárlóknak ne legyen kényszer oda befáradni. Emellett ráadásul barátságos és csinos munkatársakat választottak ki, akik már a belépéskor üdvözölték a potenciális vásárlókat, és ezek után azonnal segítettek is nekik. A cég a vásárlás élményét helyezte fókuszba, ami még a magasabb árak – egy melltartó 50 dollár – mellett is bejött.

Míg a Victoria's Secret versenytársai szerint az embereknek már elegük van a cég magas áraiból, és lassan változó divatjából, ám a Victoria's Secret eladásai nem a vásárlók elfordulásáról tanúskodnak. A tavalyi 10 százalék bevételnövekedés után az idei második negyedévben hat százalékkal ugrott meg az árbevétel, ez szinte a legjobb eredmény a kiskereskedelmi szektort tekintve.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!