Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Több startup és cég is igyekszik a Victoria's Secret fehérneműgyártó babérjaira törni, ám szinte mindegyikükből hiányzik az, ami a Victoria's Secretet sikeressé tette.
Több startup és cég is igyekszik az Egyesült Államok legnagyobb fehérnemű kiskereskedőjének, a Victoria's Secretnek a babérjaira törni. Az AdoreMe, Intimint és a True & Co. alacsonyabb áraikkal és nagyobb választékukkal is vásárlókat igyekszik elcsábítani a "nagy testvértől", ám szinte mindegyikükből hiányzik az, ami a Victoria's Secretet sikeressé tette – írja a Business Insider.
A 90-es években a Victoria's Secret igencsak botladozott, mivel hiába fókuszált a minőségre, nem nagyon tudott kitűnni az alacsonyabb árakat kínáló versenytársai közül. A cégnél ugyanakkor koncepcióváltás zajlott le: a boltokban új dizájn váltotta fel a régit, megjelentek a rózsaszín tapéták, és a próbafülkéket is úgy alakították ki, hogy a betérő vásárlóknak ne legyen kényszer oda befáradni. Emellett ráadásul barátságos és csinos munkatársakat választottak ki, akik már a belépéskor üdvözölték a potenciális vásárlókat, és ezek után azonnal segítettek is nekik. A cég a vásárlás élményét helyezte fókuszba, ami még a magasabb árak – egy melltartó 50 dollár – mellett is bejött.
Míg a Victoria's Secret versenytársai szerint az embereknek már elegük van a cég magas áraiból, és lassan változó divatjából, ám a Victoria's Secret eladásai nem a vásárlók elfordulásáról tanúskodnak. A tavalyi 10 százalék bevételnövekedés után az idei második negyedévben hat százalékkal ugrott meg az árbevétel, ez szinte a legjobb eredmény a kiskereskedelmi szektort tekintve.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A tranzakciós illeték kiterjesztése jelentősen átalakíthatja a Revolut és más neobankok vállalati díjstruktúráját.
Adózási és adatszolgáltatási kötelezettségek 2025. július 16. és 2025. augusztus 31. között.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál kevésbé költséges megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Jó eséllyel simán lekörözi majd a Tisza Párt ősszel startoló előválasztása nemcsak a hasonló, 2021-es ellenzéki akció 663 ezres adatát, de még a Nemzet Hangja szavazás 1,1 millió résztvevővel beállított saját rekordját is. A megvalósítás logisztikai rémálom lesz komoly buktatókkal, ráadásul a siker mellett politikai veszélyekkel is járhat.
A Tisza Párt elnöke Szabó Tündére utalva reagált a Róka Rékáról szóló hírekre.
Az „aki akar, az dolgozhat” kijelentés ugyanakkor számos vidéken nem több, mint hiú ábránd.