Jól ment a Pradanak Ázsiában is, nőtt a féléves profit

A Prada olasz divatház 7,6 százalékkal növelte adózott eredményét az idei első félévben a tavalyi azonos időszakkal összevetve, elsősorban ázsiai eladásai bővülésének köszönhetően.

  • MTI MTI
Jól ment a Pradanak Ázsiában is, nőtt a féléves profit

A milánói székhelyű cég keddi beszámolója szerint a féléves profit 308,2 millió euróra nőtt az egy évvel korábbi 286,4 millióról. Elemzők nagyobb, 321 millió euró profitra számítottak.

A hongkongi tőzsdén jegyzett Prada bevétele körülbelül 15 százalékkal 1,73 milliárd euróra ugrott. A divatház elsődleges piaca továbbra is az ázsiai-csendes-óceáni térség, ahol a bevétele 18,7 százalékkal nőtt a július végével záródott hat hónapban, Japánban az értékesítési árbevétel 16,4 százalékkal, Európában 6,6 százalékkal bővült.

A Prada július végén 491 üzlettel rendelkezett világszerte, ebből harmincat nyitott meg a január végétől számított hat hónapban.

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.