A Burger King új étellel próbálja lenyomni a McDonald’s-ot

A McDonald's hamburgerláncénál 40 százalékkal alacsonyabb zsiradéktartalmú és 30 százalékkal kevesebb kalóriát tartalmazó hasábburgonyával igyekszik magához áthódítani riválisának híveit a Burger King.

  • MTI MTI
A Burger King új étellel próbálja lenyomni a McDonald’s-ot

A cég amerikai gyorséttermeinek kínálatában a héten jelenik meg az elégedettség (satisfaction) és a sült burgonya (fries) angol elnevezésének ötvözésével "satisfries" néven bevezetett termék. Egy hétdekás satisfries csomag 6,3 gramm zsiradékot és 150,5 kalóriát tartalmaz, szemben a McDonald's hasonló kiszerelésű rósejbnijének 11,2 grammnyi zsiradékával és 226,8 kalóriájával.

A Burger King a statisfries mellett továbbra is megtartja kínálatában hagyományos sültburgonyáját, amely 25 százalékkal kalóriadúsabb és harmadával zsírosabb az új terméknél. Az újdonság Manhattanben 10 centtel drágább a klasszikus változatnál.

A McDonald's a konkurens új termékére reagálva közleményt adott ki, amely szerint a cég által kiszolgált napi 69 millió vendég szereti az éttermeiben kapható "ikonikus" és "világhírű" süt krumplit, ezért továbbra is arra összpontosít.

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Hammer Ferenc: A mocskos Fidesz az új gerappa

Hammer Ferenc: A mocskos Fidesz az új gerappa

A könnyűzene mindig is elitellenes volt, nem kell csodálkozni, hogy az előadók ma is be-beszólnak a kormánynak – véli a szociológus-médiakutató és egyben punkzenész Hammer Ferenc. Szerinte a popzenét nem lehet a hatalom által megrendszabályozni, de azt nem tudni, hova vezet a fiatalok nyári fesztivál- és koncertlázadása. Interjú.