Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A Nagy-Britannián kívüli leányvállalatok húzták le a Tesco eredményét idei üzleti évének első felében, a magyar cég árbevétele is csökkent.
Csaknem negyedével, 23,5 százalékkal esett vissza a Tesco Plc, Nagy-Britannia legnagyobb kiskereskedelmi láncának az augusztus 24-ét megelőző hat hónapban – ami idei üzleti évének első fele – az egy évvel korábbihoz képest. A nyereség 1,39 milliárd font lett – írja a Napi.hu. Elsősorban a szigetországon kívüli leánycégek fogják vissza a társaság forgalmát, a belföldi piacon ugyanis 1,5 százalékkal nőtt az árbevétel, ám csak a legalább egy éve nyitva tartó áruházakat figyelembe véve 0,5 százalékkal zsugorodott az árbevétel. A magyarországi leányvállalat árbevétele – a legalább egy éve nyitva tartó üzletekben – 0,8 százalékkal csökkent.
Európában enyhén szólva kihívásokkal teli üzleti környezetben kell helyt állnia a Tescónak, ami csak részben sikerült. Az itteni leányvállalatok profitja 67 százalékkal maradt el a tavalyitól. A kiskereskedelmi szektorra jellemző brutális verseny nyomot hagyott a nyereségrátán is. A cégcsoport profitrátája 5,4 százalékról 4,9 százalékra zsugorodott az elmúlt időszakban.
További részleteket itt lehet olvasni.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Hiába uralta eddig a hétvégét a McLaren, a 40. Magyar Nagydíj időmérő edzésén a ferraris Charles Leclerc szerezte meg a pole pozíciót.
Elég magas füstoszlopot lehetett látni.