Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Az Árukereső ár- és áru-összehasonlító honlap egy Lego-áruházat talált az év legmenőbb internetes üzletének, a különdíjat pedig Rubint Réka webshopja nyerte.
Az Árukereső által szervezett, Ország Boltja nevű webáruházverseny győztese egy Lego-, illetve játékáruház, a Kockaáruház lett, a verseny különdíját pedig Rubint Réka megújult internetes boltja nyerte el – írja a Kreatív Online. A versenyen 586 internetes bolt, az összes hazai webáruház mintegy fele, vett részt, közülük a vásárlók döntötték el, hogy ki kapja a népszerűségi és minőségi díjakat.
Az Ország Boltja versenyt júliusban indította el az Árukereső árösszehasonlító oldal azzal a céllal, hogy kiderüljön, mely webáruházakat tartják a legjobbnak a vásárlók népszerűségi és minőségi kategóriákban, illetve tematika szerint rendezve azokat. Több mint 63 ezer szavazat érkezett a népszerűségi kategóriában induló webáruházakra.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Nem kell már tartós tejet venni, jön a világháború, kivéve Magyarországon – üzeni Orbán. Megnéztük, mi igaz az állításaiból.
Arról kérdeztük a tiltakozókat, szerintük mit szimbolizál az uradalom.