Gondoskodó munkaadó – Adjon-e lakáscélú támogatást a cég a munkavállalóinak?
Kedvező a lehetőség, de alaposan figyelni kell az előírásokra a belső szabályok kialakítására során.
A Jobbik frakcióvezetője egy frakcióközi szakértői munkacsoport létrehozását kezdeményezi a parlamenti pártoknál egy magyar nemzeti légitársaság létrehozásával, valamint a Liszt Ferenc repülőtér és a szükséges kiegészítő tevékenységek többségi magyar kézbe kerülésével kapcsolatos koncepció kidolgozása érdekében - jelentette be Vona Gábor.
Álláspontja szerint egy ilyen koncepció kidolgozása nemzetbiztonsági és nemzetgazdasági érdek, valamint az ország szuverenitásának a szimbóluma is. A Jobbik számításai szerint ezzel körülbelül százezer magyar munkahelyet lehetne teremteni.
Vona Gábor emlékeztetett arra is, hogy a Malév és Ferihegyi repülőtér privatizálását vizsgáló bizottság a munkája végeztével határozatban felkérte a közlekedésért felelős minisztert, hogy 2013. június 30-ig készítsen tervet egy nemzeti légitársaság létrehozásáról és a repülőtér magyar kézbe kerüléséről, ez azonban a mai napig nem készült el.
A frakcióvezető ismertette: a nemzeti légügyi stratégia létrehozásában, így a munkacsoport tevékenységében számítanak a civil szféra, a szakmai szervezetek és a kormány munkájára is. A Jobbik tervei szerint egy éven keresztül dolgozna a munkacsoport, de ez meghosszabbítható lenne igény esetén.
Bertha Szilvia a sajtótájékoztatón arról beszélt, hogy jelenleg a Liszt Ferenc repülőtéren "balkáni állapotok" uralkodnak, romlik a színvonal és egyre szűkül a repülőtér tevékenysége, ráadásul a Malév megszűnésével magyar légitársaság sincsen. Ezzel a Jobbik szerint fennáll a veszélye, hogy néhány éven belül Magyarország a perifériára szorul, és "valódi és értékelhető légiközlekedés nélküli országgá" válik, aminek komoly nemzetgazdasági és nemzetbiztonsági következményei lesznek.
Úgy fogalmazott: a kormány "tesze-tosza", hiszen bár azt nyilatkozzák, hogy várják a befektetőket egy magyar légitársaság megalapításához, de nincsen ehhez semmilyen koncepciójuk. Szerinte a munkacsoportnak pont az lenne a feladata, hogy egy a mindenkori kormányok számára azonnal felhasználható koncepciót készítsen, mert a Jobbik szerint igenis megvalósítható lenne egy budapesti székhelyű magyar nemzeti légitársaság, csak megfelelő tervek kellenek hozzá.
Kedvező a lehetőség, de alaposan figyelni kell az előírásokra a belső szabályok kialakítására során.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
Főszabály szerint a munkabért forintban kell fizetni. Vannak azonban kivételek, amely esetekben ettől el lehet térni.
A kamatcsökkentést követően megugrott az érdeklődés a Széchenyi Kártya Max Plusz beruházási hiteltermékei iránt.
„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.
Novák Előd szerint a Fidesz hülyét csinál magából.
Hosszú hallgatás után jelentkezett a kormányközeli közvélemény-kutató.
A műsorvezető kiáll a szombati felvonulók mellett és drukkol, hogy békés legyen a rendezvény.
Nehéz-Posony Kata, a HVG ügyvédje minden kérdésre válaszol.
A jelentős indulótőkével is megtámogatott alapítvány már dátumot sem mond, mikorra várható a régóta ígért beruházás.