Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Ötödével bővítette soproni konténertermináljának kapacitását a GYSEV Cargo Zrt.
Összesen 470 konténernyivel bővítették a tárolókapacitást. Ehhez háromezer négyzetméternyi területet burkoltak le, a talaj adottságai miatt 60-70 centiméter vastagon – mondta szerdán Skála János vezérigazgató.
Ezzel a tavaly, év végén bejelentett fejlesztés három üteméből a második is beindult. Nyáron állt munkába az ugyanezen pályázati forrásból vásárolt, 40 tonna megemelésére képes mobil rakodódaru, amelynek beszerzése rövid idő alatt megtérült a társaságnak, mert egy korábban bérelt gépet váltott ki – tette hozzá.
Később helyezik üzembe a projekt részeként kialakított konténerkövető informatikai rendszert, amely egyszerre optimalizálja a rakodási tevékenységet és teszi lehetővé, hogy a megbízó tájékozódjon arról, hol van éppen rakománya.
A fejlesztés 350 millió forintba került, ehhez az Új Széchenyi Terv pályázatán 106 milliós vissza nem térítendő támogatást nyert a GYSEV Cargo.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az Onet és Bloomberg úgy tudja, elismernék az orosz területi nyereségeket.
A kabinet szerint kiemelt nemzetgazdasági érdek fűződik a dunakeszi járműgyártás fenntartásához.