Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A cég bizottságot állít fel, amely azon dolgozik majd, hogy minél jobban elhitesse: a Barilla szereti a sokféleséget és nem utálja a melegeket.
A sokféleség dicséretébe kezd az olasz Barilla tésztagyártó néhány héttel az után, hogy nagy tiltakozást váltott ki egyik vezetőjének nyilatkozata, miszerint sosem mutatnának be meleg családokat a reklámjaikban, és a melegek fogyasszanak inkább más terméket - tudatta az AP hírügynökség. A bojkottfelhívás különösen az USA-ban volt hangos, márpedig az amerikai piac a globális vállalat bevételeinek 10 százalékát adja.
A cég felállított egy bizottságot, amely a sokféleséget célzó stratégiák kifejlesztésén dolgozik majd. A testület tagja lesz az egykori Forma-1-es versenyző, Alex Zanardi, aki mindkét lábát elvesztette egy balesetben, valamint David Mixner melegjogi aktivista is.
Szeptemberben melegjogi szervezetek szólították fel a világot a tészták mellett kenyeret és süteményeket is gyártó Barilla termékeinek bojkottjára. A gyártó hirdetései közül sok arról szól, hogy heteroszexuális párok gyerekekkel ülnek le enni. A Barilla most új típusú reklámokon töri a fejét.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.