Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Cáfolta az Aeroflot pénteken, hogy bármilyen formában érdekelné a jelentősen veszteséges Alitalia légitársaság.
Az orosz állami légitársaság azt közölte, hogy nem kívánja megvenni az Alitaliát, és nem kíván semmilyen formában részt venni az olasz légitársaság finanszírozásában.
Az Alitalia legnagyobb részvényese, az Air France-KLM csütörtökön elutasította azt a tervet, hogy készpénzzel segítse meg az eladósodott olasz vállalatot. Olasz illetékesek ezután az Aeroflottal példálóztak, mint amely megmentőként szóba jöhet.
Az Air France-KLM az olasz légitársaság részvényeinek 25 százalékát birtokolja. Az Alitalia adósságállománya eléri az 1 milliárd eurót, napi 700 ezer euró veszteséggel működik. Az olasz cég vesztesége tavaly elérte a 280 millió eurót, és 2002 óta nem tudott nyereséget felmutatni.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.