szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Betette a lábát az Egyesült Államok bútorpiacára a "japán Ikeának" tartott Nitori Holdings áruházlánca. Az 1800, illetve 2700 négyzetméteres üzletekkel startoló Aki-Home áruházlánc Kalifornián kívül további államokban is terjeszkedni szeretne.

Betette a lábát az Egyesült Államok bútorpiacára a "japán Ikeának" tartott Nitori Holdings áruházlánca – írja az Orange Country Register. Az 1800, illetve 2700 négyzetméteres üzletekkel startoló Aki-Home áruházlánc kisebb üzletekkel operál, mint a rivális svéd Ikea, a polcokon lévő 10 ezer fajta termék jelentős része ugyanakkor a japán katalógusból származik – külön hangsúlyt fektetnek a japán urbánus stílusra –, ám a cég az amerikai vásárlókra szabott termékekkel is kísérletezik. Az Aki-Home-ot birtokló Nitori Holdingsnak 301 Nitori áruháza van Japánban, 16 pedig Tajvanon. A vállalat azért választotta Dél-Kaliforniát az első két üzlet helyszínéül, mivel a cégvezetés szerint a régió meghatározó erővel bír a trendek meghatározásában.

Az Aki-Home áruházak hasonló választékkal rendelkeznek, mint más bútorkereskedelmi üzletek, itt is meg lehet vásárolni mindent, ami egy otthonhoz kell, kezdve a bőrgarnitúrától, egészen az ötdolláros palacsintasütőig.

A japán cég az előző évben 3,5 milliárd dolláros árbevételt ért el, majdnem 5 millióan vásároltak a Nitori-áruházakban. A cégvezetés 20 éven belül ezer áruházat nyitna az Egyesült Államokban.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!