Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések az üzleti stratégiába építéséhez.
A Kreatív információi szerint Baráth Péter lesz a Vodafone márkaigazgatója, miután Szabó Béla Angliába távozott. A hírt a Vodafone megerősítette.
A Kreatív több forrásból úgy értesült, hogy Baráth Péter, a DDB stratégiai ügyvezető igazgató helyettese lesz a Vodafone márkaigazgatója. A lap információi szerint a szakember februárban kezd a telekommunikációs cégnél.
A Vodafone október eleje óta keresi Szabó Béla márkaigazgató utódját, akit globális márkastratégiájáért felelős igazgatónak neveztek ki és a cég londoni központjában dolgozik egy hónapja.
Baráth Péter 2010 december elején lépett be a DDB reklámügynökéghez, ahol ügyvezető igazgató-helyettesi pozíciót töltött be.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések az üzleti stratégiába építéséhez.
Összefoglaló az aktív pályázatok legfontosabb feltételeiről: kik pályázhatnak, mekkora összeget lehet igényelni, mire fordítható az elnyert támogatás.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Milyen jogi megfelelési követelményekre kell figyelnie a vállalkozásoknak, ha MI-alapú eszközöket használnak a munkaügyi területeken?
Az Alzheimer-kór sokkal több nőt érint, mint férfit. Ennek oka nem az, hogy a nők tovább élnek, hanem a hormonháztartásuk sajátossága. Megfelelő életmóddal azonban a kognitív képességek hanyatlása megelőzhető – állítja új könyvében Lisa Mosconi agykutató.