Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Újabb divat világmárka lépne a magyar piacra, a francia T. Y. F. – amely kizárólag nők számára tervez és készít ruhákat – egyelőre nem saját üzletekkel indítana.
Hazai multibrand üzletekben jelenne meg a francia T.Y.F. divatmárka, amely főként felsőket, ruhákat, szoknyákat, kabátokat, valamint télikabátokat készít kizárólag nők számára – írja a Franchiseportal. A 20 és 55 év közötti korosztályokat megcélzó francia divatmárka nemrégiben mutatta be 2013/2014 téli kollekcióját.
Üzletei filozófiájuk: Legyenek alkalmazottak, vagy üzletasszonyok, tanítók, vagy művészek....: sármos, vonzó, trendi mindannyian kényelmesen tudják hordani azokat a könnyű ruhadarabokat, melyeket Franciaországban már több, mint 20 éve, befutható áron biztosít vásárlói számára a franchise lánc.
A márka tavasz/nyár & ősz/tél és a célozza meg. A méretek tekintetében 32-60-ig készít ruhákat, de a 36-48-as kiemelt nagyság. A évi két kollekcióval rukkol ki francia cég olyan partnereket keres, amelyek úgynevezett multibrand üzleteket működtetnek, tehát több márka is jelen van az üzletükben.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Nem kell már tartós tejet venni, jön a világháború, kivéve Magyarországon – üzeni Orbán. Megnéztük, mi igaz az állításaiból.
Arról kérdeztük a tiltakozókat, szerintük mit szimbolizál az uradalom.