Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Ötletes, ám mondhatni igen egyszerű – és talán nemi szempontból kissé megkérdőjelezhető – módszerhez nyúlt egy reklámügynökség a női ruhák online kereskedelmével foglalkozó Vicomte A. cég népszerűsítésére.
Ötletes, ám mondhatni igen egyszerű – és talán nemi szempontból kissé megkérdőjelezhető – módszerhez nyúlt egy reklámügynökség a női ruhák online kereskedelmével foglalkozó Vicomte A. cég népszerűsítésére – írja a Business Insider.
A feladat az volt, hogyan lehet rávenni az embereket arra, hogy minél többször megosszák a márka kollekcióit a közösségi médiaoldalakon. Ehhez pedig egy igen egyszerű ötlettel jöttek elő. Feltöltöttek egy videót, melyben egy modell a márka ruháiban látható, és ha megosztjuk a videót saját profilunkon, akkor ez a modell egy ruhadarabot ledob magáról, legalábbis így szól a videóban az ígéret. Miután megosztották a videót, egy olyan poszt jelent meg a falukon, mely a cég ruháit kínálta.
Érdekes módon, a női ruhák ellenére, a férfiak voltak azok, akik bőszen kattintgattak is: 48 órával a kampány elindítása után már 150 ezer ruhadarab jelent meg az érintettek falán és 300 ezren twitteltek is a kampányról. A weboldal látogatottsága pedig a megszokotthoz képest ötszörösére ugrott.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ellenzéki arcok és két régi kedvenc pokémon is felbukkan – videós beszámolónk az eseményről.