Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A nemzetközi légi szolgáltatások esetén átlagosan 3,9 százalékkal, míg a belföldi és nemzetközi közúti szolgáltatásoknál 6,4 százalékkal emelkednek a DHL árai - írja a Napi Gazdaság.
Január 1-jétől változnak a DHL Express Magyarország Kft. díjai - írja a Napi Gazdaság a társaságra hivatkozva.
A lap hétfői cikke szerint a nemzetközi légi szolgáltatások esetén átlagosan 3,9 százalékkal, míg a belföldi és nemzetközi közúti szolgáltatásoknál 6,4 százalékkal emelkednek a szolgáltatások árai, amelyek magukban foglalják az e-útdíj többletköltségét is.
A DHL évente felülvizsgálja árait, figyelembe véve az infláció mértékét, a jogi-szabályozási környezet változásait valamint az inflációhoz közvetlenül nem kapcsolódó, ágazatspecifikus költségeket.
Ezek közé tartozik az e-útdíj bevezetése is, amelynek többletköltségét a DHL a közúti szolgáltatásaira vonatkozó üzemanyagpótdíjban érvényesítette szeptember 1-jétől.
Január 1-jétől az e-útdíjjal kapcsolatos költségeket a szállítási díjak tartalmazzák, ami a légi szolgáltatások esetében alkalmazottnál magasabb áremelést tesz indokolttá a közúti díjak esetében. A közúti üzemanyagpótdíj ezzel párhuzamosan januártól csökken, a díjszámításnál az e-útdíj költségeit nem veszik figyelembe.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az orosz és az amerikai elnök várhatóan a jövő héten tárgyal egymással.
Németh Balázs Fidesz frakció szóvivő új műsora első hetén nagyon magas nézettséget ért el, azonban úgy tűnik, csak azért, mert fizettek érte.
A magyar gazdaságban is az autóipar volt a legfőbb vesztese a tavalyi évnek.