Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Az egészségbiztosító honlapjáról bármely magánszemély lekérdezheti, hogy a munkáltatója fizeti-e a közterheket utána. Feltéve, ha van ügyfélkapus belépése. Utóbbihoz vagy személyesen kell elmennie egy önkormányzathoz (bármelyikhez), vagy elektronikus aláírást kell beszereznie sok pénzért.
Az OEP TAJ-szolgáltatásainak használatával kérdezhető le a foglalkoztatási jogviszony. Ehhez a felhasználónak be kell lépnie a TAJ-szolgáltatások oldalra, majd a Biztosítási jogviszony lekérdezése menüpontot választva, TAJ-számának megadásával lekérheti a rá vonatkozó adatokat. A szolgáltatás igénybe vételéhez Ügyfélkapu azonosító szükséges.
Akinek nincs Ügyfélkapu azonosítója, az kétféle módon szerezheti be ezt. Vagy személyesen elmegy bármely okmányirodába, kormányhivatali ügyfélszolgálati irodába, adóhatóság ügyfélszolgálatára, vagy elektronikus aláírással interneten keresztül igényel.
Akinek nincs elektronikus aláírása, az sok pénzért készíttethet magának egyet olyan cégeknél, amelyek jogosultak elektronikus aláírást hitelesíteni. Ezt általában egy évre adják meg, a kiállítás díja pedig nettó 20 ezer forinttól 70 ezer forintig terjedhet. Elektronikus aláírással véglegesített regisztráció küldhető be. Nincs szükség okmányirodai hitelesítésre, visszaigazolás után aktiválható.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.