Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A svéd Hennes & Mauritz (H&M) divatárulánc megkapott minden szükséges engedélyt, így idén megnyithatja első üzletét Indiában.
Nagyjából 50 bolt nyitására kértek engedélyt, de még nem döntötték el, mely városokban jelennek meg, és azt sem, hol nyitják az első üzletet – közölte a svéd kiskereskedelmi cég szerdán. India "nagyon érdekes piac óriási potenciállal" – mondta Karl-Johan Persson, a H&M vezérigazgatója.
A H&M még a múlt évben közölte, nagyjából 100 millió eurós beruházást tervez Indiában.
A cég – amely a második legnagyobb divatárulánc a világon a spanyol Zara után – tíz év alatt csaknem a háromszorosára növelte boltjai számát, így már összesen több mint 3100 üzlete van a világ 53 országában, ebből kicsivel több mint 30 Magyarországon.
Idén 375 új bolt megnyitását tervezi, ebből 80-90-et Kínában, és szeretne megjelenni a Fülöp-szigeteken és Ausztráliában.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A Blinken OSA Archívum most közzétett dokumentumai mindennél beszédesebbek.
Indítsa el a háttérben és hallgassa meg szerzőink legjobb írásait! A héten: befagyott klímaprogram és szépségipari balesetek.