Ellopták az útdíjterminál fejlesztését a vállalkozótól

Lopott terminálokat használnak az e-útdíj-rendszerben Góczi Lajos, a Chanel42 Kft. és a Digital Retail System ügyvezetője szerint.

  • hvg.hu hvg.hu
Ellopták az útdíjterminál fejlesztését a vállalkozótól

„A HU-GO e-útdíj-terminálok véleményem szerint egy az egyben a DRS 22 típusú etotem terminál másolatai, annyi különbséggel, hogy a vonalkódolvasó helyett az útdíj projektben blokknyomtatóval szerelték az eszközt. Azonban a Channel42 Kft.-nek és a részben a tulajdonában lévő Digital Retail System Kft.-nek is kizárólagos felhasználási joga van a DRS 22 terminálra" – mondta Góczi a Privatkopo.hu-nak.

Góczi szerint a terminálra fordított közel 5 évnyi fejlesztői munka és több százmillió forint ráfordított költség ismeretében nehéz elképzelni, hogy bárki is egy 2013 májusában alapított céggel azonnal kulcsrakész, útdíj-kompatibilis kioszk megoldást tudna leszállítani, hacsak nem áll rendelkezésére alkalmas tervdokumentáció, releváns forráskódok és azonnal bevethető hozzáértő szakemberek.

Gócziék feljelentést tettek ismeretlen tettes ellen a NAV bűnügyi igazgatóságán szerzői jog, iparjogvédelmi jog megsértése miatt.

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.