Itt az Auchan-telefon

Saját márkás műszakicikk-termékcsaládot vezet be Qilive néven az Auchan Magyarországon, a kínálatban kis és nagy háztartási gépek, audiovizuális és informatikai cikkek, valamint ezek kiegészítői találhatóak meg – jelentette be az áruházlánc csütörtökön Budapesten.

  • MTI MTI
Itt az Auchan-telefon

Ambrus Gábor, az Auchan lakásfelszerelési beszerzési vezetője a sajtótájékoztatón elmondta: az Auchan 2013-ban a legtöbb műszaki termék forgalmazásában 8-11 százalékos piaci részesedést ért el, és arra számít, hogy az új márkával együtt 12 százalékot meghaladó piacrészre tehet szert ebben a kategóriában. Az idén mintegy 100 ezer Qilive termék eladását tervezi a vállalat. 

A terveket véleménye szerint alátámasztja, hogy a Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint a műszaki cikkek piaca 6,4 százalékkal nőtt 2013-ban. A várakozások szerint a legnépszerűbb termékcsoportok – okostelefonok, tabletek, televíziók, valamint a játékok – együttes forgalma az idén 10 százalékkal bővül.

A 12 országban jelen lévő Auchan a saját fejlesztésű műszaki termékcsaládot 8 európai országban vezette be 2013 negyedik negyedévétől kezdődően. A régióban Magyarország mellett a lengyel és a román áruházakban jelennek meg a termékek, és az idei évi tervekben szerepel az ukrajnai és oroszországi bevezetés is.

A magyarországi áruházakban a cég saját márkás okostelefonjai, tabletjei és sportkamerái már kaphatók, az év végére pedig 600 különböző termék lesz elérhető az Auchan mind a 19 áruházában.

Az Auchan vállalat 1961 óta létezik, 12 országban van jelen és öt üzletága van. Magyarországon 19 hipermarketet üzemeltet, és mintegy 8000 munkavállalót alkalmaz.

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Nem félünk eléggé

Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.