Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A Mondelez International egy texasi fesztiválon 3D-s nyomtatóval készült Oreót kínált a résztvevőknek. Az ízválasztékba a Twitteren keresztül a csokit fogyasztók is beleszólhatnak.
Az Oreót gyártó vállalat, a Mondelez International, real time marketingfogást alkalmaz a texasi Austin városában éppen zajló South by Southwest Interactive (SXSW) fesztiválon– írja a Kreatív az Adweek cikkére hivatkozva. A fesztiválozók 3D printerrel nyomtathatnak maguknak ehető Oreo kekszet.
A fesztiválon felkínált Oreo keksz választékot valós idejű adatgyűjtés alapján állítják össze, a nassolni vágyó fesztiválozók így a Twitteren keresztül felmerülő igények és ötletek szerint választhatnak 12-féle Oreo-ízesítés és szín közül a 3D printer érintőképernyőjén keresztül.
A személyre szabott és egyébként ehető Oreót a 3D printer két perc alatt állítja elő, ezt a folyamatot végig is lehet nézni egy ablakon keresztül.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Hiába uralta eddig a hétvégét a McLaren, a 40. Magyar Nagydíj időmérő edzésén a ferraris Charles Leclerc szerezte meg a pole pozíciót.
Elég magas füstoszlopot lehetett látni.