szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Mondelez International egy texasi fesztiválon 3D-s nyomtatóval készült Oreót kínált a résztvevőknek. Az ízválasztékba a Twitteren keresztül a csokit fogyasztók is beleszólhatnak.

Az Oreót gyártó vállalat, a Mondelez International, real time marketingfogást alkalmaz a texasi Austin városában éppen zajló South by Southwest Interactive (SXSW) fesztiválon– írja a Kreatív az Adweek cikkére hivatkozva. A fesztiválozók 3D printerrel nyomtathatnak maguknak ehető Oreo kekszet.

A fesztiválon felkínált Oreo keksz választékot valós idejű adatgyűjtés alapján állítják össze, a nassolni vágyó fesztiválozók így a Twitteren keresztül felmerülő igények és ötletek szerint választhatnak 12-féle Oreo-ízesítés és szín közül a 3D printer érintőképernyőjén keresztül.

A személyre szabott és egyébként ehető Oreót a 3D printer két perc alatt állítja elő, ezt a folyamatot végig is lehet nézni egy ablakon keresztül.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!