Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Texas és Arizona után New Jersey-ben is betiltották a Tesla direkt értékesítési modelljét, és úgy tűnik több államban is hasonlóan fognak eljárni.
Most éppen Ohióban készülnek betiltani a Teslát, a törvényhozók elmondása szerint nehéz szívvel. "Nem szívesen akadályozunk egy ilyen ígéretes és innovatív vállalatot, de nem hagyhatjuk figyelmen kívül az autókereskedők érdekeit sem" – nyilatkoztak az érintettek Ohióban. A Tesla saját értékesítési pontjain, egyből a fogyasztóknak kínálja termékeit, ahogyan azt teszi az Apple is. A probléma csak az, hogy ez az autópiaci szabályozás szerint a legtöbb államban tilos. Az autógyártók független autókereskedőkön keresztül értékesítik termékeiket, akik a társadalom részét képezik, sok embert foglalkoztatnak, és nem utolsó sorban támogatják a helyi politikusokat. Egyre inkább úgy tűnik, hogy ezt a csatát Elon Musk Tesla-vezérnek nem állami szinten érdemes folytatnia, jobb ha Washington ajtaján kopogtat – írja a Bussines Insider.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az orosz és az amerikai elnök várhatóan a jövő héten tárgyal egymással.
Németh Balázs Fidesz frakció szóvivő új műsora első hetén nagyon magas nézettséget ért el, azonban úgy tűnik, csak azért, mert fizettek érte.
A magyar gazdaságban is az autóipar volt a legfőbb vesztese a tavalyi évnek.