szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Öt-tíz éven belül a diszkont légitársaságok a jelenleginél jóval nagyobb piaci részesedést szereznek az európai légi forgalomban és ezzel átveszik a vezető szerepet a hagyományos légitársaságoktól - mondta az EasyJet vezérigazgatója.

Jelenleg is nagy harcot folytatnak minden útvonalon a nagy légitársaságokkal, így az IAG- és Lufthansa-csoport tagjaival és az Air France-KLM szövetséggel is, ezért "jelentős növekedési potenciál maradt még" - mondta Caroly McCall az angol diszkont légitársaság új, nápolyi bázisának megnyitóján.   

Nápolyi bázisukról 21 célállomásra indít járatokat az easyJet, köztük három olaszországi célponttal, a vezérigazgató elmondása szerint legnagyobb vetélytársuknak a nehéz anyagi helyzetben lévő Alitaliát tartják. Az elmúlt négy évben a magyar piacon is jelen lévő easyJet 25 százalékkal növelte utasainak számát, 2013-ban 61,3 millió utasuk volt, 3,6 százalékkal több, mint egy évvel korábban.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!