Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Az elektromos motorok, ha elég nagy tatótávolsággal bírnak, egycsapásra képesek lehetnek megváltoztatni a közlekedési szokásokat. Nem csak a városokban, az országutakon is, a hobbimotorozásban is. Erre építettek egy csigaháznak is nézhető, pofás kétkerekűt Ausztriában.
A Johammer név nem túl ismert még az elvetemült motormániások körében sem, de ez akár rövid időn belül is gyökeresen megváltozhat. Nem kell hozzá más, minthogy az osztrák cég által tervezett elektromos chopperek valóban tömegesen megjelenjenek a közutakon. Lesz nagy csodálkozás - ígéri képgalériával fűszerezve a designboom, és valóban.
Árakról, teljesítményről és felszereltségről nem esik ugyan szó a cikkben, de arról igen ,hogy a Johammer "J1" kódnevű motorkerékpárja az első olyan soros elektro-motorja, amelynek hatótávolsága meghaladja a 200 kilométert. Ezt leginkább az innovatív energiaellátó rendszerének köszönheti az elsőre talán furcsa kinézetű motor.
A chopperekhez illő esztétikával megáldott kétkrekűt elektromos fogaskerekek hajtják, lényegében nem igényelnek karbantartást. A váz alumíniumból készül, és mg arra is jut a lengéscsillapítókhoz tervezett akkumulátorokból, hogy két nagy felbontású, 2,4 hüvelykes visszapillantó tükröt is ellásson energiával - melyek egy kompakt kijelzőnek köszönhetően releváns vezetési információkat közölnek a motor lovasával.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A tranzakciós illeték kiterjesztése jelentősen átalakíthatja a Revolut és más neobankok vállalati díjstruktúráját.
Adózási és adatszolgáltatási kötelezettségek 2025. július 16. és 2025. augusztus 31. között.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál kevésbé költséges megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Jó eséllyel simán lekörözi majd a Tisza Párt ősszel startoló előválasztása nemcsak a hasonló, 2021-es ellenzéki akció 663 ezres adatát, de még a Nemzet Hangja szavazás 1,1 millió résztvevővel beállított saját rekordját is. A megvalósítás logisztikai rémálom lesz komoly buktatókkal, ráadásul a siker mellett politikai veszélyekkel is járhat.
A Tisza Párt szerint visszataszító, hogy a Fidesz és a propagandája az önkénteseik után kutakodnak.
A parkoláson évente 120 millió forintot tud megtakarítani a Hegyvidék, a közétkeztetés ára nem nőtt, és több üzemeltetési munka is olcsóbb lett az új közbeszerzési rendszerben.
Az „aki akar, az dolgozhat” kijelentés ugyanakkor számos vidéken nem több, mint hiú ábránd.