Gyors, biztonságos és olcsó fizetési mód – ez a qvik
Van a kártyás fizetés elfogadásánál jóval olcsóbb megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Az elektromos motorok, ha elég nagy tatótávolsággal bírnak, egycsapásra képesek lehetnek megváltoztatni a közlekedési szokásokat. Nem csak a városokban, az országutakon is, a hobbimotorozásban is. Erre építettek egy csigaháznak is nézhető, pofás kétkerekűt Ausztriában.
A Johammer név nem túl ismert még az elvetemült motormániások körében sem, de ez akár rövid időn belül is gyökeresen megváltozhat. Nem kell hozzá más, minthogy az osztrák cég által tervezett elektromos chopperek valóban tömegesen megjelenjenek a közutakon. Lesz nagy csodálkozás - ígéri képgalériával fűszerezve a designboom, és valóban.
Árakról, teljesítményről és felszereltségről nem esik ugyan szó a cikkben, de arról igen ,hogy a Johammer "J1" kódnevű motorkerékpárja az első olyan soros elektro-motorja, amelynek hatótávolsága meghaladja a 200 kilométert. Ezt leginkább az innovatív energiaellátó rendszerének köszönheti az elsőre talán furcsa kinézetű motor.
A chopperekhez illő esztétikával megáldott kétkrekűt elektromos fogaskerekek hajtják, lényegében nem igényelnek karbantartást. A váz alumíniumból készül, és mg arra is jut a lengéscsillapítókhoz tervezett akkumulátorokból, hogy két nagy felbontású, 2,4 hüvelykes visszapillantó tükröt is ellásson energiával - melyek egy kompakt kijelzőnek köszönhetően releváns vezetési információkat közölnek a motor lovasával.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál jóval olcsóbb megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Az árfolyamingadozás feladja a leckét – főleg, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Főszabály szerint a munkabért forintban kell fizetni. Vannak azonban kivételek, amely esetekben ettől el lehet térni.
A papírmentes nyugtaadás mellett egyszerűbb használatot és költségcsökkentést hoz az átállás.
Egyelőre nincs jele annak, hogy önkormányzatok sora készülne mielőbb bevetni az új „fegyvert”, amellyel fékezhetik a lakosságszámuk növekedését.
Kapu Tibor és három űrhajóstársa már a SpaceX űrhajójában várja, hogy útnak indulhasson a 14 napos küldetésére.
A Lázár János vezette szakminisztérium valakikkel egyeztetett a plázastop szigorításáról, s azt ígérte, a kormány nem fog (vissza)élni a plusz engedélyezési jogkörrel.
Barthel-Rúzsa Zsolt vállalkozása, a Századvég International Zrt. 2022-ben még 162 milliós profitot termelt, ez tavaly szűk 12 millióra zsugorodott. Igaz, a köztes, 2023-as év még rosszabb volt.
Kreitler-Sas Máté azt mondta, hogy nem fizet az énekesnek és szürreálisnak tartja, hogy az a Delhusa Gjon akarja beperelni, aki notóriusan megsértette a közlekedési szabályokat Újbudán.
Maszúd Peszeskján azt mondta, hogy kész rendezni a nézeteltéréseket az Egyesült Államokkal és nyitott a nukleáris tárgyalások újrafelvételére.
Elemzésünk a Tisza és a Fidesz első szakpolitikai vitájáról.
Látványosan távol tartotta magát a közel-keleti konfliktus értékelésétől Orbán Viktor. A kormányfőnek csak hazai használatra van mondása a fejleményekről.
Megerősítették, hogy készek a kutatóhálózatról leválasztandó négy központ átvételére.