Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Szívmelengető reklámot készített a Turkish Airlines török légitársaság – ezúttal a korábbi hirdetésekben szereplő világsztárok, például Lionel Messi és Kobe Bryant szereplésére sem volt szükség az emlékezetes üzenethez. A videó végén a narrátor valami olyasmiről beszél, hogy mi értelme mindenhová repülni a világon, ha egyetlen hely is marad Törökországban, ahová nem repülnek.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.