Kiszervezi védelmi ipari érdekeltségeit a magyar állam
Mely cégeket érint az N7 Holding és a 4iG csoport közötti előzetes megállapodás? Milyen lehetőségeket tartogat az ágazat a hazai beszállítóknak?
Magyarország nagyon fontos piac a Transavia légitársaság számára, amely szeretne tartósan az országban maradni, itt növekedni - mondta Hervé Kozar, a Transavia France vezérigazgatója kedden.
A Budapesti Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren kedden hivatalosan is köszöntötték a légitársaság április közepe óta közlekedő, új járatát. A légitársaság tavaly májusban indította el Budapest-Rotterdam járatát, így Párizs a második úticél, ahová Budapestről el lehet jutni a Transaviával.
Hervé Kozar azt mondta, áprilisban eddig kiemelkedő, 91 százalékos kihasználtsággal üzemeltették Budapest és Párizs között közlekedő járataikat. Az új járat heti háromszor közlekedik majd Párizsba, és idén nyáron összesen 156 járatukon 32 ezer helyet kínálnak a magyar és a francia főváros utasainak.
A vezérigazgató felidézte, hogy az 1965-ben Hollandiában alapított Transavia a francia-holland Air France-KLM-csoport tagja, és 45 Boeing 737-es gépével több mint 160 közvetlen járatot üzemeltetnek. 2013-ban 9,5 millió utast szállítottak.
Hervé Kozar azt mondta, hogy ambíciózus járatfejlesztési programot indított a Transavia, amelynek keretében idén - és a következő években is - évente 30 százalékkal szeretnék emelni járataik számát. Hozzáfűzte, hogy idén eddig 19 új útvonalat nyitottak Franciaországból. A Transavia célja, hogy a legjobb árhoz a legjobb szolgáltatásokat társítsák - mondta a vezérigazgató, hozzátéve, hogy értékesítéseik nagy részét interneten, saját honlapjukon keresztül bonyolítják.
Kitért arra is, hogy tavaly indított Budapest-Rotterdam járatuk heti négyszer közlekedik a holland városba, és idén nyáron ezen az útvonalon 176 járaton 42 400 helyet kínál a Transavia a magyar utasoknak.
Jost Lammers, a Budapest Airport vezérigazgatója a sajtótájékoztatón kiemelte, hogy a Transavia második járatát köszönthetik Budapesten, ami nagy öröm és megtiszteltetés számukra. Azt mondta, London mellett Párizs és környéke Európa második legfontosabb üzleti, turisztikai, pénzügyi központja, és egyre több magyar utas szeretne Párizsba utazni.
A vezérigazgató szerint Budapestről Párizs két repülőterére - a Beauvais és a Charles de Gaulle repülőtérre - már vannak Budapestről járatok, a francia főváros harmadik repülőtere, az Orly még hiányzott, de a Transavia járatindításával most ez is bekerült a Budapestről elérhető úticélok közé.
Mely cégeket érint az N7 Holding és a 4iG csoport közötti előzetes megállapodás? Milyen lehetőségeket tartogat az ágazat a hazai beszállítóknak?
Van egy piaci szegmens, amely feltámadni látszik, de a megrendelő fejével kell gondolkodni.
Számos ponton változik az adózás rendje 2025-ben. A cégvezetők figyelmére is érdemes, jelentősebb változások kerülnek bemutatásra.
Még mintegy 186 milliárd forint kedvező feltételű pénzügyi forrás érhető el az EXIM-nél a Demján Sándor Program keretében meghirdetett konstrukciókban.
Csak a magyarok kisebbsége minősíti magát bal- vagy jobboldalinak – derül ki a Medián júniusi kutatásából. A magukat centristának tartók és a baloldali szavazók körében is biztosan vezet a Tisza Párt.
Magyarország felébredt, pezseg, forr és tüntet, és egész biztosan tudja, mit nem akar. Állampártot. Vélemény.
A MÁV részletesen megírta a HVG-nek, mit tesznek, hogy minél kevesebb baj érhesse az utasokat.
A CATL szerint nincs csoportos létszámleépítés, sőt még bővültek is.
A közbeszerzéseken tőkeerőssé vált építőipari cégek bármikor le tudnak csapni versenytársaikra.