Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Jose Manuel Barroso, az Európai Bizottság elnöke kötetlen vacsorán találkozott Árvai Péterrel, a Prezi alapítóvezérigazgatójával.
Barroso elnöknek ez volt az első hivatalos útja a Szilíciumvölgybe és szeretett vona többet tudni a startup közösségről, illetve a tech szektor kihívásairól. “Barroso elnök összesen 13 különböző európai illetve amerikai alapítót, CEO-t és befektetőt hívott meg. A vacsorán arról beszélgettünk, hogyan tudna Amerika és Európa segíteni a következő technológiai felfedezések megszületésében” - mondta Árvai Péter a vacsora után.
Jose Manuel Barroso többek között azt szerette volna megtudni, mi tette San Franciscot a startupok fővárosává, milyen adottságok vagy lehetőségek miatt választja ilyen sok vállalkozó a várost, illetve Amerikát. “Én arról beszéltem neki, hogy nemcsak a politikai döntéshozatal fontos, hanem az is, hogy minél többen megismerjék azt a gondolkodásmódot és hozzáállást, ami a mai világszerte sikeres vállalkozóknak van. Az emberiség nagyon sok világmegváltó ötletet, felfedezést köszönhet Európának. De ezek a találmányok és újítások döntően akkor születtek, amikor az egész társadalom az intellektuális kíváncsiság, a világ jobbításának vágyában égett. Akkor ez a vágy sokkal inkább része volt az európai hétköznapoknak, mint ma” - tette hozzá Árvai Péter.
A mintegy három órás, kötetlen légkörű vacsorán Árvai Péter mellett a Twitter és Square alapító Jack Dorsey-n, az Airbnb alapító Brian Chesky-n kívül befektetők és CEO-k vettek részt.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.