szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Szeptember végén fejezik be az innovációs projektet, amihez 107 milliót nyertek az Új Széchenyi-tervből.

Közel 366 millió forintból komplex élelmiszer-ipari technológia- és termékfejlesztést hajt végre a Lipóti Pékséget működtető Proteus Gold Kft., a cég a projekthez 107 millió forint támogatást nyert az Új Széchenyi-tervből.

Az innovációs projekt várhatóan szeptember végén fejeződik be.

A sütőipari vállalat közleménye szerint a kutatás-fejlesztési (k+f) projekt során új technológiát fejlesztenek ki, amelynek bevezetésével a főzött liszt felhasználásával készült szendvics alapanyagok, kenyerek minősége javul.

A Lipóti Pékség kezdetben csak a Lipót környéki településeket látta el termékeivel, majd 2006-ban elkezdődött az országos mintabolthálózat kiépítése. A Lipóti Pékség először Győrben és Mosonmagyaróváron, majd 2007-ben a Tatabányai Sütőipari Vállalat átvételével Tatabányán, Érden és Esztergomban is megvetette lábát.

A pékség 2010-ben megnyitotta 100. mintaboltját Szombathelyen, majd megjelent Sárváron, Veszprémben és Pápán, termékei jelenleg országszerte 200 mintaboltban kaphatók. A cég honlapja szerint hamarosan Tapolcán, Keszthelyen és Székesfehérváron nyitnak új üzletet.

A cég 2013-ban 1,6 milliárd forint árbevételt ért el, közel 200 dolgozót foglalkoztat.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!