szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Több mint negyedével zuhant lejjebb éves összevetésben a Puma német sportszergyártó profitja az idei év első három hónapjában.

Bolt a Puma imázs-főnyereménye
http://www.joeharby.com/

Az üzemi eredmény (Ebit) csaknem 26 százalékkal apadt, számszerűsítve 58,6 millió euróra (18 milliárd forint). A forgalom 725,7 millió euró (220 milliárd forint) lett, ez bő 7 százalékkal kevesebb, mint egy évvel korábban. A cég szerint ennek elsősorban az erős euró az oka. A vállalat 3 százalékról 2,5 százalékra módosította a 2014 év végére szóló profitmarzs-előrejelzését, vagyis azt, hogy mekkora lesz a nettó nyereség a bevétel arányában.

A Puma – amelyben 86 százalékos tulajdonrésze van a Kering francia luxuscikkgyártónak – a világ harmadik sportszergyártója az amerikai Nike és a német Adidas mögött. 13 ezer alkalmazottja van a világban. Puma-mezt visel a jövő hónapban kezdődő labdarúgó-világbajnokság 32 résztvevőjéből nyolc együttes, köztük az olasz, a chilei és a ghánai válogatott. A 2014-15-ös szezontól Puma-szerelésben fog játszani a londoni Arsenal focicsapata is.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!